Ja deu fer ben bé un any que vaig desinstal·lar l’MTGArena de l’iPad, una mica fart d’Standard BO1, de jugar tota l’estona contra les mateixes baralles i de rivals que et deixen penjat quan la partida se’ls torça… No ho he trobat a faltar, la veritat! M’agrada molt més jugar en persona i amb cartronets.
De totes maneres, en els últims mesos estic bastant enganxat al Magic i tinc ganes de millorar com a jugador i, sobretot, com a constructor de baralles. Pels anys que hi he dedicat, soc bastant dolent, no us enganyaré! I crec que MTGArena i MTGO són les millors opcions disponibles per a fer-ho.
A més a més, tinc un ordinador nou i tinc ganes de provar com és l’experiència de joc amb una màquina més capaç, amb millor pantalla, amb ratolí! i amb l’ajuda de les aplicacions que ofereixen informació sobreposada al joc, com Untapped.gg, 17Lands o Draftsim.
Quin és el pla?
He llegit moltes vegades que la millor manera de ser més bon jugador de Magic és jugar Limited i, especialment, Draft. I també he llegit que, a més a més, és el format més divertit… així que suposo que val la pena provar-ho, no?
Dec haver jugat 2 o 3 drafts en el passat, a l’Arena, i l’experiència no va ser gaire reeixida… ni tan sols recordo quina o quines expansions vaig jugar… però sí que recordo que a prou feines vaig guanyar alguna partida i que, de fet, no va ser gaire divertit…
Però no ens desviem: el pla. Vull començar pel principi, llegint la introducció al Magic de Reid Duke: Level One: The Full Course amb especial atenció als capítols VI, VII i VIII, i informant-me sobre drafting Secrets of Strixhaven (SOS) , l’expansió amb la que començaré.
A banda d’això m’agradaria fer-ho en mode F2P, entre d’altres coses perquè crec que la limitació de recursos és un altre incentiu per a la creativitat. Vull provar el que ofereixen les diverses aplicacions que he mencionat abans, per veure fins a quin punt ajuden a millorar. Estic segur que et posen les coses més fàcils… si realment t’ajuden a ser millor jugador, ja ho veurem…
