Vaig començar a jugar a Magic: The Gathering cap al 1994, en temps de  Revised (3ED) quan  Fallen Empires (FEM) acabava de sortir. La meva primera baralla, que vaig comprar a un noi al local on anàvem cada divendres i dissabte a la tarda a jugar i intercanviar cartes, era monoblack. Recordo que tenia Erg Raiders , Drudge Skeletons i Howl from Beyond . Les millors cartes eren un Demonic Tutor i Demonic Hordes , que encara conservo. Diria que vaig jugar regularment fins el 1996, en algun moment entre  Homelands (HML) i  Alliances (ALL) .

Demonic Hordes
Demonic Hordes Creature — Demon

Anys més tard (suposo que cap al 2010), es va organitzar un torneig a la meva zona i (no sé ben bé per què) vaig decidir anar-hi. Pel que recordo, diria que era un torneig de Legacy. No coneixia la majoria de les cartes que la gent jugava i vaig perdre totes les partides estrepitosament… Em va impressionar molt una partida que vaig jugar contra una baralla MUD amb Metalworker , Tangle Wire , Lodestone Golem … No vaig poder fer absolutament res! He intentat buscar informació d’aquell torneig per Internet sense gaire èxit, tot i que he trobat un jugador de la zona que estic gairebé segur que hi havia de ser…

Llavors, el 2021, els meus nebots van aparèixer en un dinar familiar amb cartes de Magic, una cosa va portar a l’altra, i des d’aleshores que jugo gairebé cada setmana amb els amics. Cada any organitzem lligues de Pauper i de Kitchen-table (aka Budget Vintage), ens estem endinsant en Australian Highlander i, en general, ens ho passem molt bé. Fins i tot tenim una web app per portar els rànquings, estadístiques de baralles i jugadors, i altres coses així.

Darrerament, he començat a jugar Modern i fins i tot he disputat el meu primer torneig en molts anys! (I aquest cop no vaig quedar últim!)


Contacte
always@bolt-the-bird.com